I proudly present to you…

” I proudly present to you the first items of the Noe Noe Kids collection spring/summer 2017 called:  “Camouflage”

New Phototastic Collage camouflage ss 17

Ik kan toch wel zeggen dat dit mijn eerste Noe Noe Kids collectie is. Een eerste serie in een reeks dat komen gaat. Dat is tenminste het plan.  De volgende serie zal weer een ander thema hebben. En deze kan ik jullie wel al verklappen. Het hierna volgende thema in de serie Noe Noe Kids ss 2017 is: Feest! Een ruim begrip, maar met Koningsdag in zicht zal er hoogstwaarschijnlijk veel oranje in verwerkt zijn.

Het maken van deze Camouflage serie was ontzettend leuk om te doen. Van het allereerste idee tot het schetsen, het brainstomen, de stoffen zoeken, de applicaties en  het vervaardigen … werkelijk alles in het proces om een collectie te maken is leuk en spannend!!

Telkens als ik weer een kledingstuk afhad wilde ik het meteen aan iedereen laten zien: Plaatsen in de webshop, tonen op de Facebook site van Noe Noe Kids en erover bloggen. Maar ik weerhield me ervan. Ik toomde mijn enthousiasme in. Want er lagen meer items te wachten om gemaakt te worden. Alle sociale media marketing neemt toch nog wel veel tijd in beslag en er moet ook goed over nagedacht worden. Dus daarom besloot ik om eerst lekker verder te werken aan de collectie en de items pas te tonen als ze allemaal klaar zijn.

Ondertussen kon ik dan goed over de social media marketing nadenken en passeerden er een overvloed aan creatieve ideeën  mijn gedachten: ‘ik ga voortaan over elk item een tutorial schrijven’ of ‘ik ga elke week bloggen over het maakproces’, ‘ik plaats iedere dag foto’s van het maakproces op Facebook’, ‘ik ga elke week vloggen over het proces van een collectie maken’. En ga zo maar door. Erg ambitieus, zoniet onhaalbaar,  zeker als je alles alleen moet doen.

Deze ambitieuse ideeën  heb ik voor deze items laten varen. Uiteindelijk vond ik het veel belangrijker om een serie items in 1 keer te laten zien, dan om de zoveel tijd maar 1 artikel. Een serie aan items laat het totale beeld zien van de modellen, het idee van de collectie en de mogelijke combinaties.

De serie Camouflage is een speelse stoere serie van verschillende kledingstukken. Een eigentijds boysshirt  korte mouw en trendy col of een hip haltertopje met glanzende applicatie voor meisjes, ze zijn beide stoer van uiterlijk en speels door de toegevoegde details.  Het hemdtopje en rokje maken een mooie combinatie en tonen samen een setje. Gemaakt van een tricot in camouflage print en afgewerkt met een knal oranje bies, past dit setje perfect binnen het thema Camouflage, speels & stoer! Van elk item is er 1 stuk gemaakt in telkens een andere maat. Deze zijn (binnenkort) te koop via de webwinkel.

Geef een reactie

